linneamee

Alla inlägg under november 2010

Av linnea - 29 november 2010 15:12

hej hej jag har nyss varit ute med allis . men nu sitter jag här och äter pepparkakor mmm. aja i dag ska jag och mamma och pappa kolla på min kusins kör. jag tror inte jag har så mycet att säga för i dag var det en vanlig skoldag.


kramiz

Av linnea - 24 november 2010 20:38

hej hej jag vet att jag inte har  bloggat på länge men jag kommer kankse inte blogga så ofta.

men aja jag  var aldelles nyss på träning på upp värmningen vrikcade jag foten och kunde inte va med på hela träningen så jag fick sitta och kolla i en och en halv timme. men hoppas det blir bättre till imorrn.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men jag ska försöka blogga i morrn.jo förresten jag och elizabeth ska hem till carro.n på fredag efter träslöjden då slutar vi 12...hejdå

Av linnea - 18 november 2010 07:30

hej hje det här blir ett kort inlägg jag ar presic ätit frukost och borstat tänerna .

jag tror att jag bloggar efter dansen i dag hejdå.

Av linnea - 18 november 2010 07:30

hej hje det här blir ett kort inlägg jag ar presic ätit frukost och borstat tänerna .

jag tror att jag bloggar efter dansen i dag hejdå.

hej

Av linnea - 15 november 2010 18:40

hej jag är hema hoss linnea frisk nu det blir ett kort i nlägg.

idag har det varit en vanlig skoldag förutom att jag hade utvecklingssamtal.linnea f skulle i gäntligen på sitt pianomen hon hade okså utveckling samtal så hon hann inte  ..

jag tror att jag gör ett inläggg i kväll ..   puss på er.

Av linnea - 14 november 2010 21:49

hej jag har precis badat med min badbomb . aja jag tror jkag ska gå och lägga mig snart .. jag har typ inget att skriva men jag skriver mer i morrn .. puss på er..

Av linnea - 14 november 2010 14:02

hej hej nu har jag och solstrålarna åkt skridskor det var jätte kul johanna lärde mig en typ jätte konstig piruett. men den var ganska cool iallafall. aja sen åkte vi till icamaxi och köpte fika bröd sen åkte vi till hennes farfar och åt det . linnea solem ska på gympa men johanna skulle inte gå så hon skulle laga mat ch hon sa att jag skulle hjälpa henne. jag vet inte om hon menade allvar.. aja jag måste äta lunch niu hejdå

Av linnea - 14 november 2010 10:15

hej jag ska åka skridskor med linnea solem och johanna i dag det ska bli jätte kul.

idag gick jag upp klockan 8 för jag skulle göra frukost åt pappa klockan 9 så väkte jag honnom och gav honnom presenten det cvvar en trisslott för jag hittade i get annat att köpa till han men jag gjorde hans frukost till han. sen åt jag frukost och sen ringde jag linnea solem och jag råkade väcka henne  men ho n sa att det inte gjorde något. jag har inget mer att skriva jag skriver bnog efter jag har åkt skridskor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards