linneamee

Alla inlägg under december 2010

Av linnea - 31 december 2010 13:35

tjo bree bloggen.
i dag har jag och mamma köpt skor till mig .
vi har okså köpt pommac och mat till i kväll men inga raketer vi ska inte skjuta raketer .
jag tror inte jag har så mycket mer att säga men jag kanske bloggar i kväll.
haha jag och elizabeth i sommras jag längtar verkligen till sommaren.


kram.

Av linnea - 30 december 2010 19:31

hej jag fick en komentar av en tjej som sa att jag inte skulle lägga ner bloggen för att jag nopg kommer få´mer blogg läsare.

jag får hoppas på att det hon säger är sant.

hela min familj förutom jag är sjuk så vi måste vara hemma i morgon alltså på nyårsafton   det kommer nog bli jätte tråkigt.

jag har inte haft dagens djur på länge så här kommer det .


DAGENS DJUR I DAG ÄR :panda .

fick okså det som tips agv linnea frisk =)


   haha så söt !!


  


  


  


  

jag tror nog det räcker med bilder på pandor.

föresten jag ska nog börja blogga på www.linnealinniz.blogg.se


KRAMIZ<3

ps.komentera järna

Av linnea - 29 december 2010 12:14

hej jag ska kanske ta bort bloggen om jag inte frå mer en 5 läsare någon dag i den här veckan så tar jag nog bort bloggen

.

eller tar en lång blogg paus.

_______________________________

i natt  sov jag hoss kira men kl:8:30 var jag tvungen att åka hem för do skulle typ kolla på film hela dagen.

kira följde med mig hit i typ en timme sen åkte hon hem.

.

i går målade jag mina naglar med rosa under och vitt graffitti över.

det blev ganska coolt.

på fredag är det nyårs affton

jippie.


____________________________

jag tror att jag inte har så mycket mer att säga



KRAMIZ.

Av linnea - 23 december 2010 09:10

i dag är det torsdag och i morgon är det jul afton.

det ska bli kul och se vad jag får !

_____________________________

föresten så har jag redan öppnat en present som jag fick av linnea f.

det var graffiti nagellack blå.

tack li nnea !!

________________________________
i dag ska vi städa hela huset och sen ska jag och mamma åka först till linnea s

och sen till ira för jag ska lämna mina jul klappar till dom.

jag tror inte jag kommer kunna blogga mer i dag och jag hinner nog inte blogga i morrn men på lördag tror jag.


KRAMIZ<3333

Av linnea - 21 december 2010 07:41

hej hej jag ska snart till skolan .

i dag ska vi okså bara ha jul pyssel och i morrn slutar vi !!!!!!!!

JULLOV HÄR KOMMER JAG.

________________

jag holler på att sitta vid facebook just nu och chattar med pommez ( www.yoomee.bloggplatsen.se )

gå in på hennes blogg och komentera så blir hon glad.

har inte så mycket mer att säga jag tror jag bloggar när jag kommer hem.

 jag kommer hem runt 5


KRAMIZ <3

Av linnea - 20 december 2010 19:50

hej .

igår så bygde jag linnea f , josse och min brossa* en snögrotta.

men i morrse när  jag vaknade var den helt trasig   

_____________________________________________

idag fyllde min kompis år.

jag gav henne ett par örhängen som var

silvriga med hjärtan på.. hoppas hon blev glad, det sa hon att hon blev i varje fall.

________________________________________

i skolan i dag så hade vi mest julpyssel.

jag gjorde en jul gris av flörtkulor och tyg.

och ett pepparkaks hjärta med jätte mycket rosa glasyr på så man såg inte ens pepparkakan hahaha.

_______________________________________________

efter skolan gick jag hem till linnea solem.

vi åkte pulka   

sen klockan 16:20 gick jag hem för hon skulle få gäster.

____________________________________________________

när jag kom hemm satt jag lite  vid datorn och sen gick jag pappa , och min brorssa till en pizzeria.

sen komm jag hem och nu sitter jag här =)

.

jag har fått ett tips om att linnea frisk ville ha delfin som dagens djur så

DAGENS DJUR I DAG ÄR:delfin.

delfin var mitt favorit djur förut men inte längre .

jag har alldrig klappat eller badat med en delfin men det skulle jag villja !!



  


  


  


det var allt för i dag.

nu ska jag kolla på ung och bortskämd.

KRAMIZ <33

Av linnea - 19 december 2010 12:36

hej det blir ett kort inlägg jag och josse och linnea ska ut i snön snart så

jag måste gå alldeles strax .

i natt sov linnea f här .

och i morrse kollade vi på tv.

jag tror jag bloggar senare


KRAMIZ <33

Av linnea - 17 december 2010 19:18

  hej i dag hade jag träslöjd så då slutar man tidigare igentligen slutar man halv 12 men jag carro linnea s och kira var kvar längre för vi var inte klara med våra lådor.

efter träslöjden skulle carro komma hem till mig och när vi var inne på jonas godis så kom linnea s och då kom hon okså hem till mig .

sen gick vi hem till linnea solem och hämtade hennes pulkor och så gick vi till gropen och åkte pulka .

vi var där i ungefär en timme kanske lite mer men sen gick linnea s hem till sig och jag och carro hem till mig.

då åt vi lite lusse bullar sen satt vi bara vid vardagsrums fönstret och väntade på att carros farfar skulle komma .

sen åkte carro hem och då har jag bara suttit vi datan. linnea f ska kanske sova här först skulle hennes familj på en resturang och sen skulle hon ringa mig.

i morrgon ska jag och linnea f handla julklappar i haningecentrum.

och så ska jag fråga henne om vi kan åka pulka okså    

jag tror inte jag har så mycket mer att säga eller jo föresten jag ska ha en dagens djur.

DAGENS DJUR I DAG ÄR : orm.

dom är läskiga men coola.

  

cool men läskig !!!

  

ni får gärna ge tips på vad jag ska ha för dagens djur . det är bara komentera.


vet ni ... jag längtar till jul afton =)

   jag vet inte om det kommer nån tomte till oss i år.

 


   på er alla.


KRAMIZ <33   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards