linneamee

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

ta bort bloggen ?

Av linnea - 29 december 2010 12:14

hej jag ska kanske ta bort bloggen om jag inte frå mer en 5 läsare någon dag i den här veckan så tar jag nog bort bloggen

.

eller tar en lång blogg paus.

_______________________________

i natt  sov jag hoss kira men kl:8:30 var jag tvungen att åka hem för do skulle typ kolla på film hela dagen.

kira följde med mig hit i typ en timme sen åkte hon hem.

.

i går målade jag mina naglar med rosa under och vitt graffitti över.

det blev ganska coolt.

på fredag är det nyårs affton

jippie.


____________________________

jag tror att jag inte har så mycket mer att säga



KRAMIZ.

 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

29 december 2010 12:23

Ser att du inte har haft bloggen så länge så du kan säkert få fler än 5 läsare per dag snart.

http://elisannw.bloggplatsen.se

linnea

30 december 2010 19:30

du har säkert rätt jag ska nog ha kvar bloggen

 
Ingen bild

va

1 januari 2011 03:17

dom flesta har ingen läsare ALLS, NÅN gång... dessutom e d ju kul för dej själv oxå att göra blogg, du kan ju kolla va du gjorde på nåns födelsedag. å för å få fler läsare så måste man ju adda sig på massa olika listor så folk kan testkolla ens blogg, t ex aftonbladets blogglista.. å fråga andra bloggare om hjälp... lycka till

linnea

1 januari 2011 13:10

tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 7 mars 2011 21:18

veckans chema :   MÅNDAG: skolan,var med liza och pommez ... var igentligen meningen jag skulle va med kira men det blev inställt för adam och elin var sjuka!! ååå jag som såg fram emot det !!   TISDAG: skolan , vara med pommez efter ! sen ...

Av linnea - 7 mars 2011 19:54

har varit hos liza med linnea .f vi hade jätte kul. vi satt vid datorn och åt billys pizza !!!  och tog bilder på fb det var jätte kul <3 i dag i skolan hade vi NP det var ganska lätt tycker jag .     snart ska jag se familjen annorlun...

Av linnea - 6 mars 2011 21:03

hej i dag har jag varit hos kira. vi har åkt pulka och spelat eyetoy!!!        jag har presic kollat på solsidan och minuten !! eftersom vi har sov morgon imorgon så ska jag gå och lägga mig typ kvart i tio !!     på fredag ska jag åk...

Av linnea - 5 mars 2011 11:48

jag har skit tråkigt !!! ngn som vill vara ? jag har nyss ätit frukost just nu sitter jag och chattar med pommes !!      puss på er //linniz ...

Av linnea - 4 mars 2011 21:44

hej jag var med liza i dag vi var i centrum det var skit kul. hon köpte örhängen ... sen åt vi pannkakor hemma hoss henne <3 när jag komm hem åt jag middag sen har jag kollat på tv. nu är det lång paus i lets dance så jag passar på att blo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards